Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Fräcka mattor till kanonpris

Publicerad 2006-04-25 13:24:41 i Allmänt,

´Jag vaknade i morse så där mer död än levande. Jag räckte mig efter morgontidningen men jag insåg att jag var för trött för att orka hålla uppe den. Reklambladet från Rusta var i lagomt förmat och av lättsam tyngd så det blev att jag ögnade igenom det i stället. Billiga borrmaskiner och campingset för två. I slutet av reklambladet så fastnade dock mina ögon på en matta. Den heter Miami och säljs till det gosiga priset om 199 kr just nu.

Jag måste erkänna att jag är väldigt svag för mönstret.

38080-6238080-61
Mattan Miami från Rusta 199 kr

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2006-04-26 07:47:13

vilken fin matta! gillar också mönstret :)

Postat av: Roomservice

Publicerad 2006-04-27 07:21:07

Jag älskar Rusta, ÖB, Lidel och annat där man kan köpa "piff" för ett par tior. Man blir en Paris Hilton a la budget.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela