Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Funderingar inför uppgradering av köket

Publicerad 2006-04-10 11:49:14 i Allmänt,

Jag har väntat länge nu på mina granitskivor till köket, men efter som det ska fixas "genom kontakter" får jag snällt vänta.

Nu tror jag dock att det snart börjar röra på sig och jag måste återigen börja fundera på vad jag ska göra åt det befintliga kaklet. Det som sitter där i dag är beige/rosa och skovligt. Det passar inte alls ihop med den gråspräckliga laminatplatta som sitter på köksbänken i dag. Jag vill ha något poppigare så det kommer att åka ned.

Jag har två alternativ i mitt huvud just nu. En 10*10 kakelplatta i så högglansigt svart att den kan tjänstgöra som spegel, eller en glasskiva med målat antracitgrått på väggen.


38080-58
Köket som snart skall få sig en make over. Jag är ruskigt sugen på den nya spisen från E-lux med induktion får se om lottokupongen gör rätt jobb.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela