Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Kan själv ehh

Publicerad 2006-04-11 20:38:26 i Allmänt,

Jag hade gett upp om att hitta något guldramigt att sätta upp ovanför soffan. Men se så i dag var jag ute på min första promenad som ska bli till en vana. Gick in på ÖB av alla ställen eftersom att jag ändå råkade passera.  Där i ett ensligt hörn stod det avlånga spelar med vulgär guldram till det oerhörda priset av 99 kr styck!!!

Nu har jag inhandlat två stycken och skall nu försöka få upp dem på väggen. Förste slagborrare är borta och ser på hockey och jag har insett att befintliga hängare på spegeln sitter så placerat att spegeln skall placeras i lodrätt läge, jag vill ha dem horisontellt... Undra hur mycket lim som ska till för att man ska kunna limma upp arrangemanget? Hm, kanske inte någon bra idé.

Ska inventera verktygslådan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela