Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Snigelsurf

Publicerad 2006-04-16 23:55:51 i Allmänt,

Har påsksemster nu. Ligger i mitt barndomshem till fjälls och äter och mår gott. Åker skoter och tänker att jag egentligen borde vara hurtig och åka skidor, men borde är ett ord som ligger långt i från ska eller har gjort.

Modemfarten gör att bloggandet får stå tillbaka den här veckan.... Men det låter som att bredbandet skall komma hit i slutet av sommaren!

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2006-04-17 09:49:16

Åååh jag vill också åka skoter, är såå avis :)

Postat av: Sussie

Publicerad 2006-04-24 11:44:27

Äh, nu är jag lite less på att åka skoter faktiskt =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela