Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Världens tristaste människa

Publicerad 2006-04-03 19:33:21 i Allmänt,

Har fått lite pikar om att bloggen dammat igen den sista veckan. Ack, ja så sant. Har försökt uppdatera flera gånger men så fort jag har fått fram den här sidan så har det blivit alldels ekotomt uppe i mitt huvud, ett inte allt för ovanligt fenomen.

Vad jag har grubblat på sedan sist är att jag ska inhandla en stor fet på gränsen till vulgär guldram och hänga ovanför soffan. Jag tror att det kan bli en rätt bra avbrytning mot mitt annars så typiskt nordiska moderna hem. Lite mer mot art decco, en fet mingvas skulle göra sig fint i ett hörn som annars bara samlar damm..

Vad tror ni visst skulle en fet guldram passa otroligt bra här över?



38080-54

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2006-04-04 15:26:11

Jag som är helt inne på Asien nu kan inte annat än hålla med. Det vore jättesnyggt och här är Art Deco verkligen i ropet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela