Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Mellansnack

Publicerad 2006-08-01 08:19:42 i Allmänt,

Jo, jag lever! Jag har inte fått någon mystisk sjukdom som gör att jag får utslag av att skriva i min blogg. Eller i och för sig, jag kanske är sjuk på ett visst sätt. På jobbet är jag relativt friskt, men på kvällarna hänger jag mig åt något som hos friska människor skulle kunna kategoriseras som sjukt. Jag vuxna människan springer runt på en milslång gräsmatta och föser i väg små vita hårda bollar. I bland leder detta till en personlighetsförändring, jag får bestämt för mig att jag heter Annika och att jag snart kommer att slå Tiger och alla de andra herrarna, helst i en Major-tävling. Fast the Open, det får bli nästa år eftersom att den redan avgjordes förra helgen.

Det här med golf. Jag är säker på att allt och det enda så sitter det i handsken. Jag har hela sommaren spelat med en Nike-handske, och det har gått uruselt (TIger och Wie, där ser ni byt handske!) Eller det har väl inte gått uruselt, jo nästan, jag har faktiskt tänkt tanken att lägga av. Så kom lönen, och en Callaway-handske inköptes, vad tror ni händer? Klubban ligger som ett smäck i handen, det svingar rejält om mig och en handikapsänkning kom som en RG-line färja för en gångs skull enligt tidtabell. Nu är det kul med golf igen. Kanske skulle man anmäla sig till den där tävlingen?

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2006-08-25 11:20:49

Hejsan!

Självklart beror det på hansken :)
Jag är ganska mycket vidskeplig så det är klart att du har rätt. Att sluta med golf är inget som ligger dig till hands för jag såg nog i Onsdags att du var jätte duktig.

/Jesse

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela