Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Om jag var där uppe

Publicerad 2006-12-11 15:04:03 i Allmänt,

Jag såg i Aftonbladet att nationalhjälten, "han som äntligen fick komma upp i rymden Christer " skall sätta väldsrekord i MTA Fresbee, dvs han skall hålla en fresbee i luften så länge som det går och sedan fånga den i samma hand igen. Så alla ni som tjuvtränar på kammaren, känn er blåsta, med den dopingförutsättning som Christer har lär ingen kunna slå det rekordet förrän vi har semesteranläggningar på Mars. Dock så måste jag säga att det är lite smått coolt så där att han kommer att genomföra den första idrottstävlingen i rymden.

Om jag någongång, vilket jag aldrig kommer, men ändå vi kan leka lite med tanken här skulle komma upp i rymden efter att jag trotslat min flygrädsla så skulle jag försöka slå rekord i longdrive har en känsla av att min favorit järnsexan skulle klara sig rätt bra, speciellt om jag lägger bollen i bana runt jorden, ska vi se det skulle bli..... bra mycket längre än 400 meter i alla fall...

Jag skulle också kunna tänka mig att slå hästhoppningshöjdrekordet på ca 250 cm men att ta med sig en  häst upp dit, nja. Det får bli den där vintersemestern på Mars i sådana fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela