Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Hallen del 1

Publicerad 2006-02-04 09:36:11 i Allmänt,

I torsdags sattes så projekt hallen i gång. En garderob som stod och konsumerad plats lyftes in i sovrummet och tar nu plats där i stället.

I går fredag hämtade vi vårt nya golv och jisses, man kan definitivt inte undgå att lägga märke til det. Ska bli otroligt roligt att se hur det blir när det är på plats.

Så planen för i dag är att jag ska fortsätta mitt pluggande Sambo ska lägga golv, sedan antar jag och vi kommer att bli ovänner. Därefter kommer golvet förhoppningsvis att komma på plats och vi blir lyckliga vänner igen.

38080-23
Hallen förberedd för makeover. Den observante ser att jag ännu inte har agit bort allt julpynt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela