Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Resultat av kreativa Söndag

Publicerad 2006-02-27 10:16:24 i Allmänt,

Innan OS-finalen i går kände jag mig lite smått, för att inte bita naglarna av mig behövde jag en sysselsättning. Så jag slet fram mina gamal oljefärger. Jag har väl aldrig varit någon stor konstnär (snarare det motsatta), utan jag föredrar att  kludda något surrealistiskt för att då syns inte ens otalang för korrekt avbildning...

Så här är mitt lilla Söndagstroll, jag tycker att den blev rätt söt :) Från början var det en clown, men den kom att se så elak ut så jag var tvungen att försnälla den lite för att inte sambon skulle få mardrömmar...




38080-45

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela