Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Muggar som uppiggande!

Publicerad 2006-01-20 13:46:14 i Allmänt,

Varje gång jag dricker kaffe ur mina nya kaffemuggar blir jag glad! Tänk om alla saker man köpte kunde ha liknande effekt.
Dessa muggar är min stora januarikärlek och de har ökat mitt kaffedrickande med några koppar per dag, det kanske inte enbart är positivt då jag redan innan jag träffade mina muggar var tämligen god på det här med att dricka kaffe
 

mysmuggarna
Muggarna kommer från Mio

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2006-01-20 14:29:38

Nyfiken som jag är var jag ju tvungen att kika in här :)
Ska ni göra om hallen nu? Trodde de var köket som stod 1:a på listan ;)

Ses ikväll!
/Matilda

Postat av: Sussie

Publicerad 2006-01-20 14:35:23

Jo, köket är fortfarande av prio ett, men där väntar vi fortfarande på att bänkskivorna ska levereras vilket de förhoppningsvis snart gör!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela