Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Något "fel" som kan bli rätt

Publicerad 2006-01-25 15:01:32 i Allmänt,

I plasten och batteriernas förtecken vill jag slå ett slag för de batteridrivna värmeljusen, nej låt inte kaffe fastna i halsen nu =)
I helgen fick jag  halvdeles skämtsamt ett par batteridrivna värmeljus för att de skulle vara ironiskt fula. Döm om givarens förvåning när det senare visade sig att dessa kanske något tacky värmeljus faktiskt kunde betraktas som ganska coola. De får defenitivt stå framme hos mig, i alla fall ett tag. Det oranga gatlampsskenet som kommer i från de artificiella värmeljusen får mig att tänka på en svart oktoberkväll i Tärnaby vilket i sig känns ganska hemtrevligt


.38080-13 
Värmeljus och värmeljushållare från Rusta

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2006-01-26 15:49:30

De där ljusen verkar faktiskt ganska så praktiska. Har inga själv men hos mamma har jag sett sådana i frostade ljuslyktor och det ser riktigt bra ut + att man inte behöver vara rädd för att glömma släcka dom :D Men visst ser dom fåniga ut när man ser dom ensamma och inte i ngn lykta.. hehe..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela