Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Skönhetssömn

Publicerad 2006-01-24 11:36:26 i Allmänt,

Vet inte riktigt hur naiv jag har varit tidigare. För det första så har jag alltid trott mig själv vara odödlig och att tidens tand inte skulle ha någon som helst inverkan på mig. Visst, jag har fortfarande ett barnsligt uppsyn, men höstens något karga nattsömn accelererade rynkbildningen kring mina ögon. Med något av en fasa får man inse att man börjat gå nedåt i processen...
Glad i hågen upptäckte jag idag att ringarna under ögonen inte alls är lika svarta och att flera rynkor har börjat släta ut sig, eftersom att jag inte genomgått någon operation eller inhandlat superduperkrämer för tusentals kronor så måste det gamla deviset "skönhetssömn" ha hjälpt till =)

Fast ingen tror mig längre när jag säger att jag är 17 år, jag kan inte riktigt förstå det? Vaddå, liksom, skulle inte jag kunna vara sjutton? Hm, nja, nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela