Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Dot-It nja.

Publicerad 2006-07-01 21:10:26 i Allmänt,

Tidigare när jag bodde i hyreslägenhet letade jag efter en enkel batteridriven spot som man enkelt kunde fästa över diskbänken. Men det fanns inget.

Tidigare i veckan när jag surfade efter belysning till vår lilla köksmakeover så hittade jag Dot-It från Osram. En snyggt designad, tunn spotliknandnande batteridriven lampa i led-tekologi. Perfekt tänkte jag äntligen har lösningen kommit och jag slipper att makla med strömdragning på de delar av min arbetsyta som tidigare inte varit särskilt bra belysta.

Dock måste jag erkänna att jag nu efter införskaffandet av en Dot-It blev besviken. Den är fortfarande i ett snyggt utförande men skenet är starkt blått och inte särskilt omfångsrikt. Det blev inte den ljusklick ovanför bänkskivan som jag hade önskat mig. Så jag får bita i det sura bäret och dra ström ändå. För Dot-It fungerar inte. Ärligt talat så har jag svårt att se var Dot-It skulle fungera överhuduvdtaget.

Snälla tillverkare, en likande desing som Dot-It men med starkare och varmare ljus, tack?!

38080-114

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela