Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

halvlek i timellandet!

Publicerad 2006-07-01 20:47:02 i Det lilla hemmet i staden,

Byggdammat och tänkt senare så börjar köket ta form. Dock har inköpsansvarige (visslar och tittar upp i taket) gjort en mattematisk miss så färdigställandet kommer att bli om ca en vecka när mer kakel har blivit uppsänt!

Det blev kakel, svart högblankt (speglingsbart) från Höganäs i storlek av 5*5. Jag är helt nöjd med valet, även om jag från början var inne på laminatplattorna som jag bloggat om nedan. Det hade blivit för grått eftersom att bänksskivorna styrde vårt val.

38080-111

Kommentarer

Postat av: Jessie cry

Publicerad 2006-07-01 23:38:48

Fy fan va fint d blev!!

Postat av: Camilla

Publicerad 2006-07-02 17:08:59

Ser jättesnyggt ut :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela