Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Mitt i Timellandet

Publicerad 2006-07-01 20:50:40 i Det lilla hemmet i staden,

I veckan började vi gå i gång på köket. Kaklet revs och vårt hem blev allt annat än rent och välstädat. Tro mig att jag någon gång i bland misströstade när dammet yrde nere i lugorna och vi plötsligt fick ett hål i väggen som ledde rakt in i vattenstammarna...

Det gäller att behålla focus och inte ge upp, fortsätta riva och spackla trots att man ibland bara vill lägga sig ned och gråta.

38080-112
Det är i sådana här lägen som en tummen mitt i handare börjar fundera på vad den har ställt till med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela