Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Balkongerna 8:e Juni

Publicerad 2006-06-08 22:11:56 i Allmänt,

Temperaturen har de senaste dagarna börjat att om än långsamt krypa allt högre upp. Det har gjort att min balkonginspiration som varit något passiv den sista tiden tillföljd av jobb och häst återigen har vaknat till liv. Jag börjar att få det ganska så grönt men än återstår det lite planer att fullfölja. Bland annat så skall jag fixa upp takskenor så att jag kan få lite "fladdrande tygstycken i vinden" och lite avskärmning. Mer växter ska också till, framför allt kryddväxter som både är goda och som doftar gott.

Det är svårt att ta bra bilder på hur det egentligen ser ut, grannarna måste återigen tro att jag är tokig när jag ålar mig omkring på balkonggolvet med kameran i högsta hugg, men det bjuder jag på!

38080-102

Min växthusbalkong, här ska jag förhoppningsvis få allt i från tomater,gurka, paprika, olika sallader till kryddor.

38080-101
Den "socialabalkongen" här hoppas jag få sitta många och långa stunder i sommar, med vin och sällskap.

38080-100
Eftersom att det inte blir någon medelhavsresa i år så har jag planterat ett eget olivträd, kanske kan det lura mig något.

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2006-06-09 15:28:09

Ser jättemysigt ut :D

Postat av: Frida

Publicerad 2006-06-12 17:39:46

Vilka fina foton, ser ut som tagna från en inrednigstidning men avsparkade tjusiga dojor och allt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela