Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Grattis Jessica!

Publicerad 2006-06-03 11:24:55 i Allmänt,

Grattis till examen min allra dyrbaraste vän!

Jag är så glad för din skull fast samtidigt stack det till i  mitt hjärta när jag började att städa undan de sängkläder som du haft när du har kommit och gått här hos oss. Jag kommer att sakna dig. Kommer att sakna att du kommer förbi. Du vet att du alltid är välkommen hit till oss, du vet att du alltid har en plats här!

Grattis vännen och lycka till med ditt nya liv och du vet att jag mer än gärna hjälper dig att planera erat nya hus!


38080-99
Så här ser världens snyggaste och bästa vän ut!



Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-10-31 14:24:06

Jag håller med dig till 100% !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela