Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Så trött

Publicerad 2006-03-02 13:43:16 i Allmänt,

Hur håller man sig egentligen vaken när det enda man vill är att sova? Sedan jag kom hem vid halv ett tiden har jag konsumerat en bodum-kanna med kaffe, starkt kaffe, fick nästan dricka det med sked så starkt var det, men resultatet uteblev, eller rättare sagt jag blev bara ännu tröttare. Sitter nu här och ska renskriva en massa saker, men det går i snigelfart. Det enklaste vore förståss att lägga sig och sova en kvart, men det vill jag inte. Jag har nämligen fått problem med att sova på nätterna så i kväll vill jag verkligen vara trött så att jag kanske kan somna. Men hittils i veckan har inte den taktiken verkat så speciellt bra.

Uppsatsen nästan färdig, hoppas bara att vår handledare delar vår uppfattning om det...
I slutet av mars förhoppningsvis kommer mycket av mina bedrövelser att vara över. I aprill ska vi vara lediga i nästan två veckor! Ska åka upp till mitt barndomshem och bara må gott. Köra långa fjällturer, gosa på ett renskinn och kanske om jag ids ta och glänsa en dag i backen också.


Fast just nu så vill jag bara göra så här...

38080-46
Sovande, solbränd, solsvedd på ett hotell på Sicilien... varför är inte det dåblicket , dagens ögonblick?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela