Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Mellansnack

Publicerad 2006-05-19 08:52:37 i Allmänt,

Det är inte klokt vad man skjuter upp saker när inte blåslampan är påslagen. Jag hade all tid i världen. Sedan inträffade då det jag verkligen hoppades skulle hända, jag fick ett jobb! De ville att jag skulle börja redan på måndag. Vilket ger mig två dagar att fixa allt det där som egentligen redan borde varit fixat. Jag måste upp på skolan och trycka upp uppsatsen för arkivering. Jag måste se om det finns några uppsatser jag kan ta och sidoopponera på (vilket enormt tragiskt jobb det är, har skjutit upp dessa opponeringar i ett år nu, nu måste jag göra dem så att jag får ut min examen, suck)

Jag måste göra klart med gamla jobbet. Ska åka dit och uppdatera lite papper, säga hejdå till alla som gjort att det trista jobbet blivit kul! Tack alla trevliga jobbkamrater över åren! Lämna in mitt id-kort och informera om vilka rutiner som kommer att gälla när jag lämnar skeppet!

Ja, nu lämnar man livet som student! Är det nu man ska bli vuxen?


38080-79

Kära lilla krummelur, jag vill inte bliva stur!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2006-05-19 23:17:53

Grattis till nya jobbet! Kul, är det nåt som har med din utbildning och nåt som är roligt?

Postat av: Frida

Publicerad 2006-05-20 15:46:32

Grattis rill det nya jobbet. Får man fråga vart du ska börja och vid vilken institution du ska göra dina "sidoppar"?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela