Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Mitt nya projekt

Publicerad 2006-05-09 23:07:00 i Allmänt,

Nej, det är inte skäggiga damen, det är en islandshäst i hårfällningen! Lilla Stjärnan ska vara hos mig i ungefär en månad.

Jag ser redan fram mot den enorma träningsvärk jag kommer att få efter första ridturerna. Jag har inte riditit regelbundet på en fem år nu. Insidan av mina lår kommer att ta kål på mig, jag kommer att få ridsår i händerna för att jag glömt ta av mig ringarna och min svanskota kommer att bli ilsket röd (här är det dock en positiv sak med att jag lagt på mig några vinterkilon, dessa kaplsar något in min svanskota ....) Fast trots alla de kroppsliga vedermödor jag kommer att få så ska det bli jättekul, Vi ska fräsa runt på vårstigar i turbo tölt och jag ska ta utlopp för min böjelse att rida dressyr.


38080-74

Stjörnuglod

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2006-05-10 10:36:41

Avis..?? Nädå.. ;)
Låter ju superhääärligt!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela