Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Julklappstips eller egna tavlor?

Publicerad 2006-10-21 14:43:56 i Allmänt,

Jag har letat runt lite efter ett prisvärt alternativ att få egenfotade alster upp på väggarna. Myposter.se drivs av två unga entreprenörer från Skellefteå.

Priset för att få sin bild tryckt och sedan inköpet av lämplig skiva at tapetsera upp dessa på blir till och med billagare än att köpa färdiga tavlor från IKEA.

Nu sitter jag och leker i PS med de bilder jag funderar på att få förstorade.


och sidan då jo besök   Myposter  


Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2007-01-10 01:10:22

Åh tack för tipset! Ska spara den sidan :D

Angående ditt problem så vet jag inte hur det kommer sig att det blir dubbla inlägg, men du kan ju radera ett av dom sen om du skulle vilja =)
Vilket du gör på "översikt" sen "inlägg"
Dock måste du publicera bloggen för att det ska synas.
=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela