Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Härligt slutkörd!

Publicerad 2006-09-10 19:44:28 i Allmänt,

Nu kommer jag att låta en aningens hurtfrisk här. Men åhh vad det är skönt att träna! jag är en otroligt lat typ som gärna smiter undan och ger efter för minsta motståndets lag. Kommer jag mig dessutom ut till gymmet så behöver jag någon som säger åt mig vad jag ska göra. Skrotlyftning går alltså bort, mycket bort. Gruppträning det är min melodi. Så när man väl har svettats i en timme så blir jag lycklig, några konstiga endorfiner eller vad det nu är ställer till det i kroppen på mig så att jag blir glad och genast bokar in en massa nya pass, och det är ju bra.

Jag blir också glad av gymmet. Det är ett litet personligare ställe att träna på än den stora sportdraken som jag tidgare sponsrade med ständiga månadsbetalningar men som jag ytterst sporadiskt nyttjade.  Så funderar du på att börja träna rekomenderar jag verkligen www.usm.se  ingen trängsel, trevlig personal och trevliga nyttjare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela