Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Hej herr kantarell!

Publicerad 2006-09-25 19:47:22 i Babblat av Sussie,

Har varit uppe i mina barndomstrakter i helgen. Där till fjälls har hösten kommit betydligt mycket längre än här. Min kära syster har återkommande hört av sig den senaste tiden och berättat hur mycket kantareller hon plockat. Så i nu under vårt besök där var det dags för henne att visa sin talang som kantarellsökare. Visst gjorde hon ett bra jobb och skörden blev en minst en kasse full.  Mina smaklökar sätter genast i gång och produserar bevattning i munnen medan jag tänker på kombinationen kantareller och älg.


38080-142

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela