Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Hakan i skrivbordet.

Publicerad 2007-12-19 12:03:24 i Allmänt,

Det är något lurt i världen just nu, som en direkt fortsättning på det jag skrev i går.

Ingen snö
Lokalblaskan rapporterar om Amy Winehouse (i London, jag bor låångt från London, jag bor i Norrland)

Att världen tidigare har varit fyrkantig är nog något som många kan hålla med om, men nu, ingen snö och lokalblaska turnes in to Hänt Extra har gjort att väerldens fyrkantighet tippat över till ett mer rombliknande stadium. 

Men vad har hänt nu?

Peter D ska springa maraton


Vad kommer att hända i morgon? Jag tittar i min kristallkul...

Gert Fyliking kommer naken till jobbet? Nja, inget att häpnas över.

Kanske kommer Anja Pärsson tillkänna ge att hon slutar tävla i Alpint för att dra på sig längstrassen och börja kivas med Kalla i spåren? Äntligen, någon som kan ge längskidåkarna lite teknik i nedförsbackarna...

Eller kanske Peter Forsberg gör come back och lanserar crocs-skridskon, allt för den hårde hockeyhjälten dekorerbar med flower-power blommor och My little Ponnys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela