Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Den vita bilens återintåg

Publicerad 2007-01-22 21:12:13 i Allmänt,

Du kanske inte tror det, men det finns faktiskt klara och tydliga tendenser. Kanske är du också en av dem som tyckt och tänkt aom en vit bil, denna bilfärg så starkt förankrad i åttiotalet, att en sådan aldrig skulle hamna i din ägo.

Nu har det hänt en av tre nya bilar som säljs i Italien är vita och visst har även den uppärmsamme här i Sverige förvånat sett sig gnugga ögonen inför synen av en modern nyutplockad bil i färgen vit?

Åttiotalet kryper närmare och närmare, men visst sjutton måste även jag erkänna att vita bilar känns snyggt. Denna blask vinter vet jag dock inte, men å andra sidan biltvättarna måste få råg till deras överlevnad dem också.


38080-158
SAAB's konceptbil Aero X, smaskigt läcker, ge mig en vit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela