Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Istället för tapet

Publicerad 2007-01-07 19:18:55 i Det lilla hemmet i staden,

Jag har en tendens att vara tämligen ombytlig av mig. Skulle jag haka på allt jag vill göra skulle jag (läs tobbe) inte få göra något annat än att bara tapetsera hela tiden.

För att ändå få till lite förändring så kan man då ta till det gamla väl beprövade knepet att leka med tyg. Den senaste leken jag har ägnat mig åt är att sätta upp ett spetstyg på väggen. Enkelt och billigt (60 kr metern på Åhléns).

Jag är nöjd med resultatet och hade jag haft en svart eller grå vägg hade jag inte tvekat att smacka upp lite vit spets så här inför den förhoppningsvis analkande våren.


38080-155

38080-157

Kommentarer

Postat av: Syster yster

Publicerad 2007-01-07 20:10:36

Coooooolt!!!!!!!!
Tycker om att du fyller dina kala väggar ;-)

Postat av: Frida

Publicerad 2007-01-09 07:32:12

Snyggt! Verkligen en idé att ta till om man bor i hyresrätt också och inte får tapetsera om.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela