Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Förutfattad mening om postorder

Publicerad 2007-03-18 10:20:30 i ,

Jag måste erkänna att jag har haft starka icke positiva förutfattade meningar om postorder. Länge har jag levt i tron att de traditionella svenska postorderkatalogerna är dåligt uppdaterade och med en tydlig övervikt åt leopardmönstrade tights och tighta toppar ala panter.

Så i veckan under en lunchsurf läste jag i en av de stora kvällstidningarnas modesidor att det tipsade om en parkas som såg helt ok ut och hade ett underbart pris från just en postorderkatalog. Min förvåning skapade en häftigt musryuckning som så när höll på att tippa min evigt fulla kaffekopp.

Det hela slutade med att jag surfade in på www.josefssons.se  och det slutade ännu mer med att jag shoppat loss för en tusing. (Tur att paketet kommer just där vid löningsdags)

Parkasen som startade denna lavin av förvåning ser ut så här. Mitt shoppingkonto gör frivolter av glädje när jag presesenterar priset om 239 kr.

38080-161
Parkas från www.josefssons.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela