Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

November

Publicerad 2007-11-02 16:39:54 i Babblat av Sussie,

Det börjar bli mörkt, kallt och grått. Nej inte grått, egentligen, mer svart.  För att ljusa upp i denna mörka tillvaro har jag idag spraymålat lite egen inhändigt plickad en. Sparymålade ute på balkongen, men den otorligt väldoftande aromen från färgen spred sig likt tusen illrar in i lägenheten. Det har gått några timmar nu och fönster och balkongdörrar står fortfarande på vid gavel. Även om det inte är minusgrader ute ännu så vill jag lova att det är idiotkallt här inne. Stickad kofta, fleecejacka och tjocksockar, snart även mössa...

Nåja den vit sprayade enen kommer att bli jättefint ute på balkongen så småningom, lite höghet på lackdoft och frusenhet har väl ingen dött av hittils i alla fall.


För att pigga upp i denna kalla kala mörka höstmånad lägger jag ut en bild på mitt kök i dess mest sanitära olägenhetiska tillstånd...


image181

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-11-02 16:41:08

Vem gästbloggar hos mig idag? Kanske någon du känner? Kom och kolla!

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-01-30 08:50:18

Hej! Kom av en slump in på din blogg då jag sökte efter grafiska mönster. Föll genast för mattan du har i köket! Får man fråga var du har köppt den? Skulle passa perfekt i mitt lilla kök =) Annars fin inredning du har!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela