Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

En vill ha TV

Publicerad 2008-04-02 12:07:42 i Det lilla hemmet i staden,

TV-apparater har väl aldrig intresserat mig nämnvärt. En hyffsad funktion och inte allt för ful har varit de kriterier som jag accepterat tv-apparaterna utifrån. Erkänner att jag är typisk "tjejig"  i det anseendet, tekniska beskrivningar sätter inte precis igång svallvågor hos mig .

Men nu, denna totalt underbara skapelse som Tej Chauhan  tagit fram som en prototyp till Humax . Det är bara att hålla tummarna för att den kommer till produktion. Då kan till och med jag tänka mig att slanta upp rejält!


image192

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela