Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Fåcking klantigt

Publicerad 2008-04-19 13:43:17 i Allmänt,

Hade en hysterisk fredag igår. Vid lunch på fredagar tenderar jag och min dela kontorskompis H att tappa ungefär 15 år. I går resulterade det i att en kollega fick sitt rum inlidat i toalettpapper och dessutom klassikern tejpad mus.
Må tro att vi fnittrade oss fram i korridoren, som två coola tjejer på högstadiet, inte alls en civilekonom och en civiingenjör mitt i karriären liksom.

Nåväl, blondheten och fnittrigheten i kooperation med min halvnorskhet glömde kortet till parkeringsgaraget i bilen, som står just det i garaget. Resultatmässigt innebär det att jag nu kommer att gå sitta och geta på mina grannar utanför garaget för att komma åt bilen... Det kallar jag lördagsunderhållning...

PS: Chokladfonduen på Lottas är "to die for".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela