Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Lördagsgodis!

Publicerad 2008-04-19 13:08:02 i Allmänt,

Även fast det närmar sig det trettio finns det saker som man aldrig växer ur. Lördagsgodiset. Som kioskbarn var jag luttrad, många är de lördagar jag hjälpte till i familjens kiosk, sålde smågdis för 25 öre styck. (Allt var nog inte billigare förr).

-Smågodis för en tia, en sådan, två gröna, och så en sådan där, hur mycket har jag kvar?

image198


Choklad, vad mer behöver en kvinna?


image199
Lite nötter, som att livet ändå inte är fullt av dem?

image200

Himmelriket till en kostnad av ynka 33 kronor. Vem behöver en dildo?

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-10-31 14:12:35

Så underbart att du har kvar din goda smak när det gäller ett av livets njutningar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela