Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

När jag blir vuxen del 1

Publicerad 2008-04-19 16:47:58 i Allmänt,

Inför den dagen när det perfekta huset träffar oss i pannbenet, är förberedelserna inte särskilt stora.

Dock måste det erkännas att visst man funderar, på hur det skulle vara och vad man skulle göra om det helt plötsligt fanns ett hus med ens egna namn på lagfarten.

(Hus på Teg sökes, gärna med 50-60-tals charm som marmorgolv, billigt, fjärrvärmekonverterat, central lägenhet kan lämnas i inbyte)

På baksidan av det här eventuella huset skulle jag kunna tänka mig ett SPA-bad. Som ett sådant här från Folkpool.
Det vore något att klämma en Cuba LIbre i en isrykande kväll i januari.


image202
Ett glas bubbel och en badanka senare var kvällen att betrakta som perfekt!

Kommentarer

Postat av: Designtjejen

Publicerad 2008-04-20 18:30:23

Åh, det skulle jag verkligen vilja ha! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela