Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Premiären avklarad

Publicerad 2008-04-21 20:00:36 i Gröngölings-Golf,

Så i helgen var det dags, klubborna åkte fram och kosan mot Norrmjöle vändes. Faktiskt gick det inte helt tokigt, förutom det där snedskjutna driverslaget som jag var rädd skulle träffa någon bil på parkeringen, ja, man är ringrostig. Inte är man någon Emma Zakrisson heller för den delen. Kul med en europatour segrare från Umeå GK, jag kan sätta en hel årslön på att nästa tjej från Umeå GK att vinna en europatour seger inte blir jag....

På torsdag bär det av, en vecka till Turkiet, fem rundor golf. Hade jag varit man hade jag påstått att det skulle ge mig rejäl tränignsvärk i runkmuskeln, men eftersom att jag är med på det andra laget så säger jag bara att det kommer att ge mig ont i underarmarna. Det är nämligen där i jag känner av mina premiärslag.

Jag kommer att vara snyggast på fairway i Belek, efter svårt, den kostar femtio kronor mer ångest, bytte jag min nyinköpta chockrosa i värsta Gulbis stil kjol till denna mer mönstriga.

image205
Golfkjol från 4D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela