Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

I väntans tider...

Publicerad 2008-08-26 17:54:04 i Det lilla hemmet i staden,

Nu har jag velat klart känns det som, det få gå som det vill med finanskriser och fallande huspriser. Jag vill ha ett hus nu!
Trots att steget till egna väggar och ett garage monetärt känns som en jorden runt segling så känner jag nu ändå att det är dags. 

Vi har kollat runt lite i snart ett år nu. Utan att veta vad egentligen vi vill ha. Nu däremot så har vi kommit på, vart på ett ungefär vi vill bo och att ett renoveringsobjekt går bra. 

Nu gäller det "bara" att hitta objektet med alla förutsättningar och till rätt pris...Sedan mina vänner blir det här en riktigt inrednings/renoveringsblogg igen. (Lägenheten känns så färdig på ett vis att jag inte har haft den inspirationen på ett tag nu) 

Men vet när man blir med hus eller inte, det kan ske i morgon, det kan ske om ett år. 



Dåligt med sådana här objekt på min hemmamarknad må jag säga... 
bild från freedigitalphotos

Kommentarer

Postat av: Biibii

Publicerad 2008-08-26 21:48:32

Spännande med hus, vilket område/ort letar ni i? Ha en toppen vecka! /B

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela