Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Mitt OS

Publicerad 2008-08-08 10:03:05 i Gröngölings-Golf,

I dag är det OS-invigning och jag kom just på att det måste blivit något strul med min anmälan?

Jag hade tänkt vara med i höjdhopp, men min motion om sänkt kvalgräns till 110 cm, verkar inte ha blivit behandlad?

Inför OS-dressyren, fick  jag ett surt svar tillbaka att käpphästar inte var tillåtna (tala om rasistiskt!)

IOK, har gång på gång mailat mig och sagt att golf inte är en olympiskgren, men hej, kom igen då, räfsa upp en åker och gör några hål på den då!

Av SOK fick jag ett hånskratt i luren när jag anmälde mig till 60 meter, jag orkar inte springa hundra så jag bad om 40 meters försprång av åldersskäl.

Jag vill också vara med i OS!

Kommentarer

Postat av: Sussisyrra

Publicerad 2008-08-08 23:05:23

Fan, vad du är skön Syrran!



Skulle ha åkt till Kina och hejjat på dig!



Puss!

Postat av: Pokergirl

Publicerad 2008-08-09 16:57:52

Det låter som en idé jag ska anamma ikväll, vinbantning! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela