Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Hämd att utfästa

Publicerad 2008-07-04 17:34:01 i Gröngölings-Golf,

Så har maken passerat mig efter något år med mig som ledande i familjen. I veckan sänktes hans handikapp så nu bringar han ett lägre handikapp än mig. Tro mig att jag åter börjat gnissla tänder på nätterna och ibland även på vaken tid.

Som jag ser det nu så har jag två alternativ.

1. Tokspela den närmsta tiden och lusläsa boken "Tänk som Tiger" dvs försöka bli en bättre golfspelare.
2. Hitta på lämplig hämd, det är inte nödvändigt att maken förstår att det är en hämd för att han har lägre hcp än mig, huvudsaken är att jag får se honom svettas lite...

Angående hämden så har jag en fundering.
Maken har semester nästa vecka,
jag jobbar,
balkongen har ett naket betonggolv...

Det kanske börjar bli dags för en ändring på det nakna balkonggolvet, vi får se hur det går på golftävlingen i morgon. Går det bra kanske golvet förblir kalt, går det sämre blir det nog en åtgärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela