Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Favoriten i beautybagen

Publicerad 2008-06-29 22:09:52 i Babblat av Sussie,

För några veckor sedan fick jag mitt första utskick från Beauty Bag. Hela iden med Beauty Bag är helt fenomenal. Fyra gånger per år får man ett rosa fint paket fullproppat med skönhetsprodukter. Vad man får vet man inte innan så det är ren och skär julaftonsstämning som dansar in när paketet anländer.

Jag har inte hunnit testa så mycket av det jag fick ännu. Jag har en tendens till att vilja spara skönhetsprodukter. Det är helt befängt för oftast sparar jag dem så länge att jag glömmer bort dem. När jag senare hittar dem är de förgulnade och separerade typ...

Men en sak kastade jag mig raskt över. Det var en dag och nattkräm från Jabu´she. Grym kräm, efter några veckor har min hud blivit betydligt lenare och känns fastare! En must buy!


Mumsigt bra i beauty bag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela