Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Dags att söka nytt jobb!

Publicerad 2008-05-13 19:32:02 i Gröngölings-Golf,

Tydligen ska Annika Sörenstam (världens bästa kvinnliga golfare) tillkänna ge att hon slutar.

Det måste betyda att det blir ett ledigt jobb som golfproffs på LPGA-touren. Härligt! Det ska jag defenitivt söka!
 
Hej Touren

Jag är en golfspelande tjej på 29 vårar som söker jobbet som efterträdare till Annika. Mitt handikapp är kring 23 och det verkar inte bli lägre precis. Snarare går det uppåt igen, men mina vänner säger att jag är rolig och jag kan säkert klämma fram ett skämt eller två till den jag går i ledarboll med.

Jag slår inte särskilt bra, även om det ibland råkar bli både långt och rakt, men ärligt, oftast är jag ute i skogen och harvar. Mitt närspel är katastrofalt, men min puttning har bliivt bättre( har gått från 5 putt till nästan 3 putt). Min sämsta egenskap är jag blir otroligt arg och frustrerad på golfbanan, men låter ni mig vinna ska jag inte ställa till några scener inför världens golfetablissemang.


Jag ser fram emot att få påbörja min anställning som golfproffs redan i sommar.

Kramizzzar XXX
Sussi

Vad tror ni, visst har jag stor chans att få jobbet? (Varför hör jag en kör som ropar ""Don't quit your day job"?)

image217
Hej och hå, över med bollen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela