Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Tog mig ut

Publicerad 2008-05-14 23:04:10 i Tjejplågerimilen,

Trots den omotivation som råder angående min träning så tog jag mig faktiskt ut i kväll. Måste ha åkt på någon tvärinkommen inspiration i samma ögonblick som Sverige slog Schweiz i VM-s kvartsfinal.

Det blev några kilometer i det mest absolut långsammaste tempo, där på gränsen till att det inte ens är jogg längre.

Ett tips, som faktiskt ökar på motivationen med ungefär 50%-100% är en GPS-klocka. Denna helt finurliga lilla pryl som i sin mesta enkelhet mäter hur långt man sprungit och hur länge man hållit på. Sedan finns det mer avancerade varianter som nästan springer åt dig. Ja, nästan i alla fall :)


image220
GPS-klocka från Garmin

Kommentarer

Postat av: Biibii

Publicerad 2008-05-16 10:17:36

Ja du jag skulle behöva den som "springer" åt mej. Lät som en hit faktiskt. ha en fin fin fredag! /Bea

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela