Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Var börjar jag?

Publicerad 2008-10-26 17:08:45 i Det lilla hemmet i staden,

Dagen intention var att börja packa. Tre veckor kvar nu tills vi får nyckeln. Packade en låda med lite lull, lull som ljusstakar och övrigt undanstoppat pynt. Sedan då?

Ivrigt gick jag upp till förrådet, med tanken att börja där. Stod och tittade in i förrådet i några minuter, låste sedan dörren och tog hissen ned igen. Vårt förråd är så fullstoppat att endast en frigjord golvyta om 30*30 cm finns att stå på. Det finns inte på världskartan att vi ska kunna börja packa där inne innan vi fått börja köra bort en del saker....

Så nu har jag lagt ned det där med att packa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela