Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Vår var?

Publicerad 2009-04-05 14:29:15 i Babblat av Sussie,

Förbenat mycket snö är det här. Snö i april ska bara vara i fjällbyn där jag är uppväxt. När påsken är slut och bilen rullar österut ned för fjället ska denna kalla vita massa vara borta från stan. I år tvivlar jag starkt på att det kommer att ske. Med snömängen här och nu så känns det som att golfsäsongen kommer att dras i gång i mitten av juli.

Jag vill ut på tomten och kratta!!! (undra om den inspirationen och motivationen kommer att vara lika självklart lysande om 30 vårar?)


Snösmältningens framfart på uteplatsen i solläge. Ingen grillsäsong ännu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela