Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Nolia och dusch

Publicerad 2009-08-04 18:20:31 i Renovering av badrum,

Vaknade med ett ryck i morse och trodde att det var sopbilen som analkade sig med ett stort brummande. Vissheten om att vår överfulla soptunna inte var uttragen fick mig att fullkomligt flyga upp ur sängen kl 6:40 på semestern... Det var inte sopbilen, den kommer ungefär vid 15 har jag lärt mig nu.

Nåväl, dagen har spenderats på Stora Noliamässan, en allskönskompott blanding av hemknypplat och skogsmaskiner. Dagens mål var en takdusch till bra pris och vi har säkert blivit lurade, men känner oss ändå nöjda, så det får väl vara bra så :) Det blev en Ebro från FM Mattsson och en smäcker blandare från Mora. Min svärfar, rörmockare, hävadar med bestämdhet att det ska vara svenskt så vi får köra på det. Nu börjar jag bli riktigt sugen på att bardrumsrenoveringen ska dra igång även om vi inte är helt ense om utseendet på kaklet ännu.



Ebro från FM Mattsson . Hoppas på många sköna duschar i en miljö som en liten smula trevligare än denna


Den befintliga duschen i tvättstugan som också den ska få genomgå en rejäl duvning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela