Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Überpräktig söndag

Publicerad 2009-08-16 19:37:42 i Babblat av Sussie,

I dag har jag förvånat mig själv, jag har inte bara strykt mina skjortor, vilket i sig är väldigt överaskande, jag har även stärkt dem! Med hjälp av en retroflaska föreställande en lycklig hemmafru, blev det faktiskt lättare att stryka. Obs lättare inte roligare. Med denna aktivitet känns det som att jag redigt har plockat in poäng även om jag inte appellerar till en plats i tyska putzfrau-ligan..

Präktigheten var dock inte slut där, jag har även kokat egen köttsoppa med hjälp av potatis från eget land! Nu ska detta uppvägas med massor av navelpill och återgång till urban livsföring.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela