Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Frustration

Publicerad 2009-12-12 11:06:55 i Det lilla hemmet i staden,

Lördagsförmiddag och jag googlar sönder musarmen efter en några snygga mobila torkställningar till tvättstugan. Ska det vara så svårt att erbjuda försäljning av en torkställning i lite mörkare trä?

Jag är just nu lite grinig och vill inte utöka min torkställssamling med ytterligare en sådan här, men jag behöver mer att torka på. Någon som har tips över var jag kan tänkas hitta något modell snyggare?

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-12-19 23:18:51

Vi köpte en på Bolagret(Finns i Helsinborg på Väla bl a), svart o snyggare än den du hade på bilden. Billig också 79 spänn tror jag. Enkel o fälla ihop och inte så stor klämrisk. Det känns också som kan hänga mer på den. Lycka till

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela