Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Anonyma brev i postlådan

Publicerad 2009-02-24 18:41:06 i Babblat av Sussie,

Hm, vet inte om jag ska bli rädd eller? I går fanns detta i postlådan när jag kom hem. Tydligen ska jag, iförd bikini och skoteroverall, förvänta mig att bli bortförd i morgon? Måste säga att jag är nyfiken, väldigt nyfiken. Är heller inte helt säker på vem som ligger bakom det här.



Bäst att lyda ett sådant här väl ihopkomponerat brev...hmmm.

Får försöka lista ut vilka strategier som är utlagda medan jag beger mig in i den vanliga kvällsmålningen.

Kommentarer

Postat av: A

Publicerad 2009-02-25 17:30:12

Å, det där lät ju väldans spännande! :-)

Hoppas vi får veta mer inom en snar framtid.



Ha så trevligt i skoteroverallen och bikinin! :-D



/A.





Postat av: Kolomb

Publicerad 2009-03-20 20:07:16

hej

Kolombs Kriminaltekniska Lab

http://sverigeskolombo.wordpress.com

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela