Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Förskottspresenter

Publicerad 2009-02-21 09:53:05 i Allmänt,

Jag fyller jämt om ett litet tag (hujedamig) och under semestern fick jag välja present från mamma och "Osmund". I går var jag och löste ut mina presenter. Det blev champangeglas från Iittala i serien Essence som jag redan samlar på. Dessutom hittade jag ett par underbara dricksglas från Sagaform  som liksom sätter handen i handsken i vårt sjuttiotalshus.


Självklart var fredagen till för att få lite Cava i nya fina glas. Kolla in vårt kökskakel, visst är det härligt retro?


Glasen från Sagaform, vill ha fyra till, tyvärr hade Presenta bara ett packe av de grön/gula.

Kommentarer

Postat av: Sussisyrra

Publicerad 2009-02-21 11:59:15

Dom glasen fanns på Berglunds i somras, ska kolla om dom finns kvar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela