Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Plan?

Publicerad 2009-02-09 21:03:14 i Renovering,

Renovering 2.0 kommer närmre, nu är det bara resten av huset kvar, och köket och källaren och... Det som inte är gjort något med där vi har målat redan är inredningen. Jag har ärligt talat inte vetat vad jag har velat. Det har resulterat i att nakna lampor hänger från taken och saker är temporärt uppslängda för att minimera tomheten.

Ju mer jag inte har funderat desto fler ideer har kläckts(?) uppenbarelsen var grönt, rött och orange, kanske följer jag den...

Kommentarer

Postat av: A-K

Publicerad 2009-02-10 07:37:55

Åter till verkligheten alltså.... Det här är mellansystern till din svärmor - hon som inte kom iväg till Indien. Anledning - för få bokande. Kan du fatta??? Jag har ju varit i Goa, men nu skulle vi till södra delen av landet och det är nog ganska nytt resmål. Jag får satsa på min drömresa; safari i Afrika. Har ju varit i Sydafrika, men safaridelen där blev för kort och smakade bara mera safari åt folket! Ha det!

Postat av: Sussi

Publicerad 2009-02-10 10:31:29

Ni förvirrar mig, visste inte att ni båda hittat hit, vad trevligt!



För få anmälda???



Ta ett safari istället, vi skulle ju ha åkt till Kenya och Tanzania förra året men resan blev inställd då oroligheterna i Kenya började, gråter fortfarande över det. Men en dag ska jag på mitt veckolånga safari.

Postat av: A

Publicerad 2009-02-10 21:44:11

Bara för att förvirra dig ytterligare ska jag också klämma in ett inlägg här.:-D

Har träffat hon ni reste med(den tredje av oss) och hon var rätt nöjd om man säger så.



/A.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela