Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Sköna söndag

Publicerad 2009-01-11 20:13:07 i Renovering,

Har haft en lugn och skön söndag. Tobbes barndomsvän L kom hit i går på sin resa österut. Trevligt att surra och dricka lite vin.

I fredagkväll kom Anna med familj hit på kaffe och tillbehör (choklad och amarulla för vår del) sedan blev det singstarmaraton. Vi var absolut tvunga att sjunga igenom de fyra nya skivorna jag fick med posten i veckan.

I dag hade jag tänkt jobba lite på morgonen, men jag råkade slå på tven och se alpint i stället. Två fjärdeplatser, bara lite till sedan kommer ju pallplatserna.

Vi har också varit ute på en skön promenad på slätten. Det är roligt att upptäcka nya promenadvägar. Vädret var perfekt, enstaka grad kallt.

Har hela dagen tänkt jobba lite, men ännu inte kommit i gång. Det är så mycket jag kan börja med så att jag inte vet var jag ska börja... Nåväl det kommer en morgondag också.



Slätten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela