Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

Jag ser slutet

Publicerad 2009-07-12 12:00:35 i Renovering av kök,

Äntligen bänkskivor och efter mycket hedervärt slit från maken även vatten och avlopp i köket.

Fläkten har kommit och ska sättas upp och så antar jag att glasskivan kommer i mitten av nästa vecka, sedan är det i princip färdigt, förutom lådan till spotarna och lite listverk.

Det känns så förbenat skönt att vi börjar se slutet. Det har onekligen varit lite småtufft att genomgå den här renoveringen nästan helt på egen hand med heltidsjobb och föreseningar av leveranser som grädde på moset.


Snyggt stänkskydd va?


Blandaren Garda från FM Mattson som jag suktat efter sedan vi gjorde om köket i lägenheten men aldrig kom att inhandla då.

Kommentarer

Postat av: Sussisyrra

Publicerad 2009-07-12 13:47:14

Snyyyyyyyygggt!!!

Postat av: A

Publicerad 2009-07-12 16:20:39

Underbart snyggt!!

Så himla bra ni jobbat- och nu ser ni slutet. Måste bara vara såå skönt!

Postat av: Fjällryd

Publicerad 2009-07-12 21:47:15

My God.. vad fint. Sen när allt är helt klart kan ni sitta där vid ön, skåla, sucka och tänka fy fan vad vi är bra.. för d är ni ju! ;0)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela