Suss-uss - Ingen stjärnbloggare

Lite hit och dit om vad som faller mig på näsan för tillfället

IKEA's kundtjänst

Publicerad 2009-06-06 10:56:24 i Renovering av kök,

Tro att jag höll på att sätta fredagsvinet i halsen när jag skulle logga in på IKEAS kundtjänst för att kolla min köksorder. Preliminärt leveransdatum var framflyttat drygt tre veckor...

Med blodtrycket pumpande på max ringde jag upp kundtjänsten. Trots den något långa väntetiden på en halvtimma blev slutsummeringen positiv. Efter att ha jobbat med mitt ärende i drygt en timma lyckades killen dela upp vår leverans i tre och vi får första leveransen samma dag som ursprungligt planerat. Tyvärr är det bänkskivorna som är mest försenade, vilket inte är kundtjänst fel. Det innebär att vi kommer att få leva i provisoriskt kök minst en månad till. Dock ska det bli skönt att få stommarna så att det går att stoppa undan alla köksatteraljer som nu ligger utspridda i huset.


I dagsläget ger jag betyget 4+ till IKEAS kundtjänst för att mitt ärende togs på så stort allvar och viljan var verkligen att lösa min situation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sussi

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela